نمایشگاه خودرو

دو عضو از خانواده شاسی بلندهای تویوتا : تویوتا هایلندر و وایلدلندر

دو عضو از خانواده شاسی بلندهای تویوتا : تویوتا هایلندر و وایلدلندر
دو عضو از خانواده شاسی بلندهای تویوتا : تویوتا هایلندر و وایلدلندر
تویوتا هایلندر و تویوتا وایلدلندر، دو مدل شاسی‌بلند از خانواده تویوتا، به خوبی نشان‌دهنده تعهد این برند به ارائه خودروهای با کیفیت و مطمئن هستند. هر دو مدل با تمرکز بر رفاه و امنیت در سفر طراحی شده‌اند و با توجه به نیازهای خاص بازارهایی که در آن‌ها عرضه می‌شوند، متمایز ساخته شده‌اند.
امتیازدهی
تویوتا هایلندر هیبرید ۲۰۲۳
تویوتا هایلندر، یکی از خودروهای جدید کراس‌اوور سایز متوسط تویوتا است که اولین نمونه از این مدل در سال 2000 معرفی شد و برای 7 سال پرفروش باقی ماند. هایلندر نسل چهارم که از سال 2019 تاکنون در کشورهای مختلف دنیا عرضه شده است. این خودرو بر پلتفرم مشترک با لکسوس RX و کراون SUV ساخته شده است.
مدل هایلندر هیبرید دارای پیشرانه 2.5 لیتری به همراه موتورهای الکتریکی است که در مجموع 243 اسب‌بخار قدرت و 270 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. همچنین، مصرف سوخت این خودرو حدود 7 لیتر در هر صد کیلومتر است و قابلیت کشیدن بار تا 1587 کیلوگرم را دارد.

بررسی مشخصات هایلندر هیبرید

تویوتا وایلدلندر ۲۰۲۴

تویوتا وایلدلندر ۲۰۲۴، که به عنوان نسخه بازطراحی‌شده تویوتا RAV4 برای بازار چین توسط شرکت مشترک گوانگجو آتو (GAC) و تویوتا تولید می‌شود، از سال 2019 به عنوان یک گزینه جذاب در بازار پررقابت چین مطرح گردید. وایلدلندر در چین با دو پیشرانه بنزینی و هیبریدی عرضه می‌شود. مدل بنزینی وایلدلندر با موتور ۲.۰ لیتری تنفس طبیعی ۴ سیلندر عرضه می‌گردد که ۱۶۹ اسب بخار قدرت و حداکثر گشتاور ۲۰۶ نیوتن متر را به کمک گیربکس اتوماتیک CVT تولید می‌کند. حداکثر سرعت وایلدلندر ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صد آن نزدیک به ۱۰ ثانیه خواهد بود. و مدل هیبریدی آن مجهز به موتور 2.5 لیتری با 178 اسب بخار قدرت است و حداکثر 224 نیوتن متر قدرت تولید می کند
طراحی ظاهری وایلدلندر با جلوپنجره‌ای باریک و چراغ‌های جلوی LED و مه‌شکن‌های LED تکمیل شده است که ظاهری مدرن و جذاب به خودرو می‌بخشد و آن را از تویوتا راوفور متمایز می کند. ورودی هوای بزرگ در سپر، به بیشتر به لکسوس شبیه است،

جهت مشاهده خبرهای بیشتر اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *