پرتال خبری, خدمات پس از فروش, رویداد ها

خدمات کربن‌زدایی و پاکسازی موتور در تعمیرگاه مرکزی تویوتا

خدمات کربن‌زدایی و پاکسازی موتور در تعمیرگاه مرکزی تویوتا

با افتخار اعلام می نماییم تعمیرگاه مرکزی تویوتا به منظور ارتقاء خدمات پس از فروش و ارائه خدمات کامل‌تر به مشتریان عزیز، جایگاه خدمات کربن‌زدایی و پاکسازی موتور راه‌اندازی نموده و در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد.

4/5

امتیازدهی

خدمات کربن‌زدایی و پاکسازی موتور جهت بهبود عملکرد موتور، افزایش شتاب، افزایش عمر قطعات، احیای کاتالیست، کاهش مصرف سوخت و …. بدون باز و بسته کردن قطعات در کلیه خودروهای تویوتا و لکسوس می‌باشد. شرایط امروزه رانندگی در خیابانها و عواملی همچون کیفیت سوخت، شرایط ترافیکی ناسازگار، نصب تجهیزات ضد آلایندگی در خودروها و رانندگی با سرعت‌های پایین، سبب تجمع ذرات کربنی و دوده در محفظه داخلی موتور می گردد. فرآیند کربن‌زدایی به عنوان یک راه حل کارآمد و مؤثر در پاکسازی این ذرات کربنی از داخل موتور، سیستم اگزوز و منبع کاتالیست خودرو شناخته می‌شود.

مزایای پاکسازی کربن در موتور خودرو

انجام فرایند کربن‌زدایی بر اساس میزان کارکرد موتور خودرو تعیین گردد و برای بهبود عملکرد موتور و کاتالیزور و افزایش طول عمر قطعات بهتر است این فرآیند هر 10.000 کیلومتر یا دو بار در سال انجام گردد .مشتریان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر یا اخذ نوبت با شماره تلفن های 73456 –021و 73451-021   داخلی  یک واحد خدمات پس از فروش تماس حاصل فرماید.

آدرس : تهران ، سه راه تهرانپارس ، ابتدای جاده دماوند ، بعد از سه راه اتحاد ، تعمیرگاه نمایندگی مرکزی ایرتویا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *