پرتال خبری, تازه های تویوتا

آینده خودروهای برقی و اسپرت درنمایشگاه خودرویی ژاپن موبیلیتی باتویوتاFT-SeوFT-3e

آینده خودروهای برقی و اسپرت در نمایشگاه خودرویی ژاپن موبیلیتی با تویوتا FT-Se و FT-3e

در نمایشگاه خودرویی ژاپن موبیلیتی 2023، تویوتا با معرفی دو کانسپت جذاب، یک نمایی از آینده خودروسازی الکتریکی خود ارائه داد. این دو کانسپت FT-3e و FT-Se نشان دهنده تعهد تویوتا به فناوری‌های پیشرفته و طراحی‌های مدرن در زمینه خودروهای الکتریکی و اسپرت هستند.

4/5

امتیازدهی

تویوتا FT-3e: کراس‌اوور برقی پیشرفته

 تویوتا FT-3e یک کراس‌اوور برقی پیشرفته است که نمایی از آینده خودروسازی الکتریکی تویوتا ارائه می‌دهد. این خودرو دارای ویژگی‌های منحصر به فردی همچون نوار LED سرتاسری در نمای جلویی، طراحی مدرن با رنگ مشکی برای ستون‌ها و بخش‌های مختلف، پنجره‌ی جلویی صاف و مسطح، و چراغ‌های اصلی باریک و سرتاسری در نمای عقب دارد. داخلی این کانسپت نیز بسیار مدرن است و با 7 نمایشگر تجربه رانندگی را بهبود می‌بخشد.

همچنین، نام “FT-3e” به “Future Toyota” اشاره دارد و با عدد “3” نشان می‌دهد که این کراس‌اوور الکتریکی کوچکتر از BZ4X است و طول آن حدود 4.68 متر است.

تویوتا: FT-Se خودروی اسپرت الکتریکی

کانسپت FT-Se تویوتا یک خودروی دو نفره اسپرت الکتریکی است. با رنگ بدنه نارنجی و سقف مشکی، این خودرو دارای ظاهری جذاب و ورودی‌های هوای بزرگ می‌باشد. تویوتا جزئیات قوای محرکه این کانسپت را منتشر نکرده است، اما ظاهراً از اسپویلر بزرگ و نوارهای نوری کشیده در جلو و عقب برای افزایش پهنای خودرو استفاده کرده است. نمای داخلی FT-Se نیز با فرمان یوغ مانند و نمایشگرهای لمسی جذاب طراحی شده و راننده از طریق آن‌ها به تمامی عملکردهای اصلی دسترسی دارد.

از جالب‌ترین اطلاعات، احتمال تولید نسخه مدرن FT-Se که به تعویق انداخته شده است و احتمالاً از سال 2026 به بازار عرضه خواهد شد، و این خودرو می‌تواند جلوه‌ای مدرن از خودروی اسپرت MR2 باشد که از سال ۱۹۸۴ تا سال ۲۰۰۷ توسط تویوتا ساخته شد و محبوبیت بسیاری داشت.

تویوتا با معرفی این دو کانسپت، نشان می‌دهد که در زمینه خودروهای الکتریکی و اسپرت نیز قصد دارد وارد بازارهای جدید و مبارزه‌آمیز شود، و این معرفی‌ها ممکن است نشانگر آینده روشن و پرشور این شرکت در این حوزه باشند.

جهت مشاهده تصاویر بیشتر این خودروها اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *