اخبار و اطلاعیه ها, پرتال خبری

تویوتا کمری XSE Next Gen: تحولی نوین در سری مسابقات نسکار

 تویوتا کمری XSE Next Gen: تحولی نوین در سری مسابقات نسکار

تویوتا، یکی از برترین برندهای خودروسازی جهان، با معرفی کمری XSE ، نسل جدیدی از خودروهای مسابقه‌ای خود را در سری نسکار کاپ رونمایی کرد. این خودرو، که قرار است در مسابقه‌ی معتبر Clash at the Coliseum در فوریه‌ی ۲۰۲۴ به رقابت بپردازد، پیش از عرضه‌ی نسخه‌ی خیابانی خود در بازارهای جهانی، توجه‌ها را به خود جلب کرده است.”

4/5

امتیازدهی

کمری XSE Next Gen، با طراحی بی‌نظیر و قدرتی استثنایی، نه تنها نشان‌دهنده‌ی پیشرفت‌های تویوتا در زمینه‌ی مهندسی و طراحی است، بلکه میراث دیرینه‌ی این برند در عرصه‌ی مسابقات اتومبیل‌رانی را نیز به نمایش می‌گذارد. با موتور V8 قدرتمندی که نزدیک به 700 اسب بخار تولید می‌کند، این خودرو آماده است تا سریع‌ترین رقبای خود را در پیست‌های نسکار به چالش بکشد.

طراحی جلویی خودرو با گریل پایینی گسترده و ورودی‌های هوای شکل C، نه تنها به زیبایی بصری آن می‌افزاید، بلکه به بهبود عملکرد هوادینامیکی خودرو نیز کمک می‌کند. همچنین، با طراحی خاص فندرها (فندرها بخش‌های برجسته‌ی بدنه خودرو هستند که در اطراف چرخ‌ها قرار دارند. برای بهبود عملکرد هوادینامیکی و افزایش پایداری خودرو) و قسمت عقبی که کمتر شبیه به نسخه‌ی خیابانی است، کمری XSE Next Gen یک نماد قدرت و سرعت در دنیای مسابقات اتومبیل‌رانی است.

از سوی دیگر، تویوتا در نسخه‌ی خیابانی کمری ۲۰۲۵، به سوی پایداری گام برداشته و با ارائه‌ی مدل‌های هیبریدی، تعهد خود را به حفاظت از محیط زیست نشان می‌دهد. با این حال، هیجان و عملکرد همچنان در قلب مدل‌های مسابقه‌ای تویوتا باقی مانده است.

تویوتا کمری XSE Next Gen، بیش از یک خودروی مسابقه‌ای، نمادی از تکامل، نوآوری و هیجان است. این خودرو نه تنها در مسابقات نسکار، بلکه در دل علاقه‌مندان به اتومبیل‌رانی در سراسر جهان، جایگاه ویژه‌ای خواهد یافت. با عرضه‌ی نسخه‌ی خیابانی آن در مارس ۲۰۲۴، مشتاقان به انتظار دیدن این شاهکار مهندسی در خیابان‌ها نیز خواهند بود.

جهت مشاهده تصاویر بیشتر این خودرو اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *