اخبار و اطلاعیه ها, پرتال خبری

تویوتا کرولا: ستاره‌ای درخشان در جوایز What Car? 2024

تویوتا کرولا: ستاره‌ای درخشان در جوایز What Car? 2024
تویوتا کرولا، با پیشینه‌ای درخشان از سال 1966، بار دیگر نام خود را با کسب عنوان “خودروی خانوادگی سال” برای مدل هاچ‌بک و “خودروی سال Estate (استیشن واگن)” برای Touring Sports در جوایز What Car? 2024، به اوج رساند.
4/5

امتیازدهی

این دو مدل با توجه به هزینه‌های بهینه نگهداری، کیفیت رانندگی بی‌نظیر، کاربردی بودن و قابلیت اطمینان بالا، توانستند نظر داوران را جلب کنند.

نوآوری و قابلیت اطمینان؛ رمز موفقیت کرولا

تویوتا کرولا از آغاز تا کنون، با تمرکز بر نوآوری و ارائه محصولاتی با کیفیت و قابل اعتماد، توانسته است رضایت مشتریان خود را در سراسر جهان جلب کند. این خودرو با دریافت جوایز متعدد از جمله انتخاب ایمن‌ترین خودرو توسط IIHS ، رتبه ایمنی ۵ ستاره از NHTSA و جایزه ۵ سال هزینه نگهداری از Kelly Blue Book، نشان داده است که می‌توان بر روی آن به عنوان یک انتخاب مطمئن حساب کرد.

کرولا، انتخابی برای هر دوران

با بیش از 44 میلیون واحد فروخته شده در سراسر جهان، تویوتا کرولا نه تنها به عنوان یکی از پرفروش‌ترین خودروهای تمام دوران‌ها شناخته می‌شود، بلکه با کسب جوایز و تقدیرهای متعدد، اثبات کرده است که همچنان می‌توان بر روی این نام بزرگ در صنعت خودرو حساب کرد. کرولا، با هر مدل و نسخه‌ای، وعده‌ی یک تجربه رانندگی امن، کارآمد و لذت‌بخش را می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *