پرتال خبری, تازه های تویوتا

لکسوس در نمایشگاه خودروی بیجینگ 2024: نوآوری و تعهد به محیط زیست

لکسوس در نمایشگاه خودروی بیجینگ 2024: نوآوری و تعهد به محیط زیست
لکسوس در نمایشگاه خودروی بیجینگ 2024: نوآوری و تعهد به محیط زیست
در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن (Auto China 2024) که با شعار “دوران جدید، خودروهای جدید” برگزار شد، لکسوس با نمایش گسترده‌ای از مدل‌های برقی و هیبریدی ، نشان داد که چگونه نوآوری‌های فناوری می‌توانند تجربه سفر و حمل‌ونقل را دگرگون سازند. این نمایشگاه، که بر پیشبرد اهداف دوستدار محیط زیست تأکید دارد، و بیانگر تحولات تکنولوژیک اخیر در این عرصه است.
امتیازدهی
لکسوس مدل‌های مفهومی جدید LF-ZC و LF-ZL را که پیشتر در نمایشگاه توکیو 2023 معرفی شده بودند، برای اولین بار در بازار چین به نمایش گذاشت. این دو مدل به عنوان نمایندگان برجسته‌ی نسل آینده‌ی خودروهای الکتریکی این برند، تعریف جدیدی از لوکس بودن و دوستدار محیط زیست بودن را ارائه می‌دهند.
در این نمایشگاه، لکسوس تمرکز ویژه‌ای بر خودروهای شاسی بلند خود داشت و مدل‌های متنوع «OVERTRAIL» را در غرفه‌ای که محیط تپه‌های شنی را شبیه‌سازی کرده بود، به نمایش گذاشت این مدل‌ها با روحیه کاوشگری برند و اشتیاق به طبیعت، تجربه‌ای متفاوت از سبک زندگی لوکس در فضای باز را ارائه دادند . با معرفی مدل‌هایی چون نسل جدید آفرود GX550h، 2024 NX و نسل جدید RZ و RX، نشان داد که چگونه می‌توان سبک زندگی متنوعی را با امکانات لوکس ارائه داد.
لکسوس با پایبندی به مفهوم برند “مردم گرا”، از طریق “پروژه OVERTRAIL” به دنبال ایجاد سبک زندگی فوق‌العاده‌ای در فضای باز است تا کاربران بیشتری را جذب کند و آن‌ها را تشویق نماید تا زیبایی‌های پنهان طبیعت را کشف کنند.

جهت مشاهده تصاویر بیشتر این خودروها اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده خبرهای بیشتر اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *