پرتال خبری, رویداد ها

تویوتا یاریس به 10 میلیون فروش جهانی رسید

تویوتا یاریس به 10 میلیون فروش جهانی رسید

تویوتا یاریس در بیست و پنجمین سال تولید خود از مرز 10 میلیون فروش در سرتاسر جهان عبور کرد و ششمین مدل این خودروساز ژاپنی شد. این موفقیت قبلا توسط کرولا، کمری، راو4، هایلوکس و لندکروز به دست آمده بود.

4/5

امتیازدهی

یاریس که به عنوان “نابغه کوچک با تاثیرگذاری بزرگ” شناخته می شود، به طور مداوم استانداردهای نوآوری را ارتقا داده و جوایز متعددی را در طول این سال ها کسب کرده است. معیار فروش برجسته آن گواه محبوبیت بسیار زیاد آن است.

هاچ بک محبوب یاریس اکنون در نسل چهارم خود است که در سال 2020 معرفی شد. با ارتقای این نسل، به لطف گنجاندن سیستم های پیشرفته کمک راننده (ADAS) به عنوان یک ویژگی استاندارد، به ایمن ترین خودروی جمع و جور جهان تبدیل شده است.

این خودرو در ژانویه  1999 توسط شرکت تویوتا در کارخانه تاکائوکا در آیچی ژاپن عرضه شد و در طی ۲۵ سال گذشته توانست با بروزرسانی‌ها و ارتقا مداوم، جایگاه ویژه‌ای در بازار خودرو جهانی به خود اختصاص دهد. این خودرو به دلیل ویژگی‌های مانند کیفیت ساخت بالا، سبکی و اقتصادی بودن، همیشه در فهرست خرید مشتریان قرار گرفته و به عنوان نمادی از مفهوم ایمنی، محیط زیست و مصرف سوخت کم، شناخته شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *