پرتال خبری, تازه های تویوتا, رویداد ها

تولید جهانی خودروهای الکتریکی تویوتا تا سال 2030

تولید جهانی خودروهای الکتریکی تویوتا تا سال 2030

تویوتا توسعه محصولات جدید خود را روی خودروهای تماماً برقی متمرکز خواهد نمود.

آکیو تویودا مدیر عامل تویوتا در مراسمی در شهر توکیو در مورد استراتژی تویوتا برای دستیابی  به مدل‌های جدید و کاهش دی‌اکسید کربن و افزایش تولید خودروهای الکتریکی صحبت کرد.

4/5

امتیازدهی

او گفت:  “من معتقدم که کاهش دی اکسید کربن، به معنای تحقق جهانی است که در آن همه مردم در این سیاره به شادی زندگی می کنند. ما می خواهیم به تحقق چنین جهانی کمک کنیم. این خواسته تویوتا و ماموریت ما به عنوان یک شرکت جهانی بوده و خواهد بود. برای این چالش، ما باید انتشار 2CO را تا آنجا که ممکن است کاهش دهیم. ما در دنیای متنوع و در عصری زندگی می کنیم که پیش بینی آینده دشوار است و راضی کردن همه با یک گزینه مناسب برای همه دشوار است. به همین دلیل است که تویوتا می خواهد تا حد امکان گزینه های بیشتری را برای مشتریان خود در سراسر جهان آماده کند.”

تویودا اضافه کرد: “ما می خواهیم آنچه را که برای آینده آماده کرده ایم اکنون به شما ارائه دهیم. مجموعه تازه‌ای از مدل‌های کاملاً الکتریکی مانند BZ  را با قیمتی مناسب به خریداران ارائه خواهیم کرد تا به نیاز همه مشتریان پاسخ دهیم. تویوتا BZ به معنای Beyond Zero  (فراتر از صفر) است.”

تویوتا برای دستیابی به این اهداف قصد دارد حدود 70 میلیارد دلار در سراسر جهان بر روی خودروهای برقی BEVs سرمایه گذاری کند. از این مبلغ، تقریباً 35 میلیارد دلار در BEV ها تا سال 2030 سرمایه گذاری خواهد شد. تویوتا مدلهای متنوعی را برای ارزیابی به بازار ارائه می دهد و مدل‌های موفق، مسیر بعدی شرکت را مشخص خواهند نمود.

در آخر شرکت تویوتا اعلام کرد: “هدف ما این است که شرکتی باشیم که به محیط زیست جهانی کمک می کند و شادی را برای همه، هم برای افراد و هم برای جامعه ایجاد می کند. ما می خواهیم آینده ای همیشه بهتر را برای کودکان امروز و کسانی که بعد از آنها خواهند آمد به ارمغان بیاوریم.

ما همیشه می خواهیم آینده روشن تر باشد. من معتقدم که آینده چیزی است که همه ما با هم خلق می کنیم و ما همکاران بسیار بیشتری در سراسر جهان داریم. اگر همه ما با وحدت فکر و با اراده و اشتیاق وارد عمل شویم، می‌توانیم چهره‌های خندان و زمینی زیبا را برای نسل آینده به یادگار بگذاریم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *