پرتال خبری, تازه های تویوتا, رویداد ها

تویوتا کمری 2023 با نسخه ویژه Nightshade

تویوتا کمری 2023 با نسخه ویژه Nightshade

با اینکه خودرو تویوتا کمری یکی از محبوب ترین خودروها در بخش بندی سدان‌های سایز متوسط است، با ورود شاسی بلندها کمی از فروش خود را از دست داد. اما مجدداً در سال 2022 بازار تغییر کرد و  تقاضا برای این خودرو با رشد هفت درصدی همراه بود.  کمپانی تویوتا نیز برای پاسخ به این بازخورد مثبت مشتریانش در سال 2023 با نسخه جدید کمری Nightshade Special Edition  و  در سه مدل  با انتخاب رنگ‌های بیرونی Midnight Black، White و Reservoir Blue وارد بازار می شود.

4/5

امتیازدهی

چیزی که تویوتا کمری Nightshade ادیشن 2023 را متمایز می کند چرخ های جدید برنزی است که ظاهری اسپرت به این سدان می بخشد، به خصوص با رنگ  لاکچری Reservoir Blue بسیار جذاب به نظر می رسد.

تویوتا کمری Nightshade Edition 2023  با جزئیات بیرونی منحصر به فردی ارائه شده است . پکیج Nightshade با تریم SE و جلو پنجره مشکی مشبک مشابه کمری TRD است و نسبت به مدل قبلی، چراغ‌های جلو و عقب تیره‌تر هستند که ظاهر تیره این خودرو را تهاجمی و تکمیل می کنند ( این پکیچ سفارشی اولین باردر سال 2018 معرفی شد). تویوتا کمری جدید با چراغ‌های جلو و عقب با تزئینات مشکی، اسپویلر عقب مشکی و درپوش آینه‌ها، جزئیات زیادی را به نمایش گذاشته است.

کمری 2023 دیفرانسل جلو و در پنج تیپ AWD، LE، XLE، SE، SE Nightshade و XSE قابل سفارش است و مدل هیبریدی آن هم شامل همین تیپ ها می باشد و مصرف سوخت کمتری دارد.

کمری در حالت استاندارد یک موتور 2.5 لیتری 203 اسب بخاری و در در حالت سفارشی یک موتور شش سیلندر 310 اسب بخاری  دارد و در سه مدل XLE، XSE و عملکرد TRD عرضه می شود و تمامی مدل ها به صورت استاندارد گیربکس هشت سرعته اتوماتیک مجهز هستند و دارای رتبه ایمنی Top Safety Pick+ از IIHS است.

کمری 2023 یک سدان تقریباً بزرگ است. این خودرو فضای بار و فضای داخلی زیادی هم در صندوق عقب و هم در کابین دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *