پرتال خبری, تازه های تویوتا

تویوتا یاریس هاچ بک هیبریدی

تویوتا یاریس هاچ بک هیبریدی
تویوتا یاریس هاچ بک هیبریدی

تویوتا یاریس جدید یک خودروی شهری ایده آل با طراحی به روز و بکار گیری فناوری هیبریدی پیشرفته برای زندگی شهری شلوغ ساخته شده است.

امتیازدهی

نمای خارجی : زاده ای از شور و شوق

در طراحی خارجی این خودرو به تمامی جزئیات توجه شده تا طراحی زیبا از یاریس جدید، شور و اشتیاق ناب برای زندگی و عشق به زندگی در جاده ها را به تصویر بکشد. یاریس  با ظاهر گسترده و در عین حال جمع و جور خود، مطمئن به نظر می رسد، در حالی که شخصیت پویا آن بلافاصله اعتماد به نفس را القا می کند.

طراحی یاریس جدید از شکل های گرد و پوست براق لوبیای Kuromama ژاپنی الهام گرفته شده است.

شکل و ظاهر دینامیک

خطوط داینامیکی به یاریس جدید انرژی مضاغف می بخشد و به همان اندازه قدرتمند و تازه است که برای ماجراجویی های جدید آماده!

خط سقف یک خط پیوسته از کاپوت تا بالاترین نقطه در پشت سقف امتداد دارد. این به یاریس جدید ظاهر یک دونده سرعت می دهد که آماده شلیک از نقطه شروع است.

کارایی- راندمان

یاریس هیبرید جدید دارای موتور 1.5 لیتری بنزینی جدید و سیستم هیبریدی نسل چهارم بهبود یافته است. این ترکیب بی نظیر برای عملکرد دینامیکی و راندمان سوخت عالی متمایز است. تویوتا با پشتوانه 20 سال تجربه در زمینه باتری های لیتیوم یونی سبک وزن، باتری هایی با ظرفیت بالاتر تولید نموده است که سیستم هیبریدی به بهترین نحو انرژی را احیا می کند.

نمای داخلی : تمرکز روی خود شماست !

تمام جزئیات یاریس جدید با در نظر گرفتن راحتی شما طراحی شده است، از داشبورد نرم لمسی گرفته تا وسایل تزیینی.

طراحی مینیمال، دستان شما را روی هدایتگر نگه می دارد، در حالی که چشمان شما را تا حد امکان به جاده است . داشبورد ارتفاع کم، فرمان جمع و جور و شیشه جلوی عریض همگی یک موقعیت رانندگی ایده آل برای راننده فراهم می کند.

یاریس با فضای داخلی مدرن، جذاب و شیک، پوشش‌های باکیفیت ، نور محیط را ترکیب می‌کند تا یک فضای آرام آمیخته با حس سرگرمی ایجاد کند و با یاریس جدید می توانید همه چیز را در اختیار داشته باشید از گرمکن فرمان گرفته یا تکیه گاه دست راننده.

تجهیزات و امکانات : تکنولوژی الهام بخش

فناوری یاریس جدید در خدمت شماست.  شما می‌توانید با طراحی حساب شده و عملکرد کاربر پسند از طریق Apple CarPlay™ یا Android Auto™ به تلفن هوشمند خود متصل شوید.

 سیستم نویگیشن  تصاویر سه بعدی واضح نمایش می دهد، همچنین شما می توانید یک صفحه نمایش و یک سیستم صوتی سفارشی با کیفیت و صدای عالی داشته باشید.

انقلابی در امنیت خودرو

تویوتا معتقد است  که شما در ساده ترین حالت ممکن حق ایمنی دارید. بنابراین یاریس جدید ایمن ترین یاریس است. این خودرو مملو از فناوری و ویژگی‌های استانداردی مانند سیستم پیشرفته پیشگیری از تصادف با کمک فرمان اضطراری، رادار علائم جاده و کروز کنترل تطبیقی است. یاریس جدید مراقب ایمنی شماست، حتی زمانی که خودتان به آن فکر نمی کنید.

کمک فرمان اضطراری به همراه سیستم پیشگیری از تصادف قبل از هر گونه برخورد، به طور خودکار سیستم ترمز و کمک فرمان را در صورت لزوم فعال می کند تا خطر تصادف را کاهش یا شدت برخورد را به حداقل برساند.

رادار بین خطوط LKA / LDA :  در این سیستم اگر سنسورها تشخیص دهند که خودرو از بین خطوط در حال خارج شدن است شروع به هشدار دادن به راننده می کند.

رادار نقطه کور BSM : در هنگام رانندگی ممکن است خودرو در نقطه ای قرار گیرد که برای رانندگان قابل مشاهده نباشد رادار نقطه کور به راننده هشدار می دهد

هشدار ترافیک با ترمز خودکار RCTA : در هنگام حرکت با دنده عقب سنسور های روی سپر عقب وجود موانع را به راننده هشدار می دهد و در صورت لزوم به منظور پیشگیری از برخورد سیستم ترمز را فعال می کنند.

جوایز

تویوتا یاریس به عنوان خودروی سال 2021 انتخاب شد که توسط هیئتی متشکل از 59 روزنامه‌نگار اتومبیلرانی از سرتاسر اروپا انتخاب شد، یاریس این جایزه را 21 سال پس از انتخاب اولین نسل به عنوان خودروی نوآورانه سال اروپا در سال 2000 دریافت کرد .

جهت مشاهده خبرهای بیشتر اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *