پرتال خبری, تازه های تویوتا, رویداد ها

زمان انتخاب خودروی هیبریدی فرارسیده است !

زمان انتخاب خودروی هیبریدی فرارسیده است !

کرولا هیبریدی چابکی استثنایی را با پویایی ترکیب می کند تا لذت ناب رانندگی را برای شما ایجاد نماید.

موتورهای 1.8 لیتر و  2.0 لیتری هیبریدی که برای کرولا در نظر گرفته شده است قدرت فراوان و شتاب نرمی را ارائه می دهد که نتیجه یک سواری پر جنب و جوش و پویا است که هر رانندگی را لذت بخش می کند. همچنین باعث صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای مضر می شود.

4/5

امتیازدهی

تویوتا کرولا هاچ بک  از سه پیشرانه با ظرفیت های   1.2 و ۱.۸ و 2.0 لیتری چهار سیلندر  و نوع سوخت بنزینی و هیبریدی با قدرت 116 تا (140)184 اسب بخار و یک گیربکس CVT اتوماتیک بهره مند است.

لذت خالص رانندگی

به لطف پلتفرم TNGA بعنوان معماری جهانی جدید تویوتا، کرولا هیبرید مرکز ثقل پایینی داشته و عملکرد برتر را در مانور، حرکت و کنترل بهتر در پیچ ها را تضمین می نماید. این اولین کرولا است که بر اساس پلتفرم TNGA توسعه یافته است. به محض اینکه پشت فرمان آن بنشینید، بلافاصله تفاوت قابل توجه را درک خواهید کرد.

نمای خارجی کرولا از هر زاویه ای که به آن نگاه کنید، فوق العاده است.

اولین چیزی که در مورد کرولا توجه ها را جلب می کند طراحی داینامیکی است که نمایی اسپرت به آن بخشیده است.

چراغ های جلو و عقب هر دو از نوع LED هستند و این LED ها در دسته هایی از خطوط منحنی یکنواخت قرار گرفته اند که باعث زیبایی دو چندان خودرو می شود. علاوه بر این، عملکرد نور بالای خودکار ( بصورت تطبیقی) دید بهینه را در مقابل تضمین می کند.

نمای داخلی طراحی داخلی کرولا هاچ بک : احساس لطافت و سبکی

فضای داخلی کرولا به اندازه نمای بیرونی آن زیباست و طراحان ترکیبی از مواد با کیفیت را انتخاب کرده اند که کاملاً با هم هماهنگ هستند و حس خوشایندی را ارائه می دهند. همچنین نور پردازی سرد و آبی به فضای داخلی کرولا ظاهری کاملا شیک و اسپرت می بخشد. این فقط یکی از جزئیات ظریفی است که شما را عاشق این ماشین می کند.

تکنولوژی و ارتباطات

ﻃﺮاﺣﯽ شده برای رانندگی آسان تر شما

به راحتی می توانید تلفن همراه خود را به صفحه نمایش جدید ۸ اینچی لمسی وصل کنید و از سیستم Apple Car Play  و Android Auto استفاده کنید. دیگر نیازی نیست در حین رانندگی با تلفن همراه خود کار کنید. تنها کافی است از روی صفحه نمایش تمام برنامه های گوشی خود را اجرا کنید.

از دیدن ستارگان لذت ببرید

یک سقف پانورامای بزرگ فضای داخلی را در نور طبیعی روز غوطه ور می کند. برای ورود هوای تازه کافی است سقف را باز کنید و در تماس مستقیم با دنیای اطراف خود باشید.

تجهیزات و امکانات

فضایی برای تمام خانواده

هنگام استفاده از کلید هوشمند می توانید به سادگی پای خود را زیر سپر عقب بکشید و درب را به صورت برقی باز و بسته کنید.  این موضوع بیشتر در مواقعی مورد استفاده قرار می گیرد که دست شما وسیله ای باشد که نمی توانید آن را بر روی زمین قرار دهید. در صورتی که به فضایی بار اضافی نیاز داشته باشید با سادگی اهرم را بکشید تا کامل صندلی های عقب تا شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *